2 lip 2014

1.Zapoznanie

(C)JANE
Witajcie ! Jestem JANE z bloga Szablon caffee :) Postanowiłam założyć summer graphic school, aby więcej grafików mogło uczyć się swojego fachu. Na tym blogu przedstawię wam różne sposoby tworzenia prac graficznych od nagłówków, poprzez sygnatury, ikony tekstury itp. Na drugim stopniu (po wakacjach) ten kto będzie chciał, będzie mógł nauczyć się kodowania CSS (chyba ,że już umie ;) Zapraszam do zapoznania się z autorkami, które będą uczyły się na tym blogu :D

AUTORKI

Jocelyn
Hej! Jestem Jocelyn. Zaczynam swoją przygodę z grafiką. Jane jest wspaniałą i najwidoczniej bardzo cierpliwą osobą skoro przyjęła mnie na okres letni :) No cóż... Kocham czytać książki i sama staram się pisać opowiadanie. Od 6 lat gram na pianinie.Czasami rysuję, ale wiecie.... Takie trochę ze mnie beztalencie :P Jestem raczej pozytywnie nastawiona do życia :) Lubię się śmiać i lubię kiedy robię to z przyjaciółmi.
moja pierwsza praca

Glimmer
Siema, tutaj Glimmer! Postanowiłam rozwinąć swoje zainteresowania i tym razem postawiłam na grafikę. Poza tym, kocham sport! Trochę ciężko będzie mi to połączyć, ale mam nadzieję, że dam radę. :) Jestem miłą, spokojną, cierpliwą, wrażliwą, wygadaną i towarzyską osobą. Mam nadzieję, że uda mi się podszkolić tutaj swoje umiejętności.


Hope
Witajcie :)) Z tej strony Hope. To dopiero początek mojej przygody z grafiką i  jestem tym strasznie podekscytowana ^^. Może teraz troszeczkę o mnie ---> Podobnie jak Jocelyn uwielbiam czytać książki, lubię również pisać, szczególnie historie z gatunku fantasty ;) Od czasu do czasu sobie śpiewam ;) Sympatyczna, towarzyska,wrażliwa i pokręcona dziewczyna, która ciągle buja w obłokach oraz nad życie kocha swoich cudownych  przyjaciół  <3 Ściskam mocno :*

Gabi
Siemanko :)) jestem Gabi. Od dawna chciałam zacząć moją przygodę z grafiką, widać marzenia się spełniają. Jestem bardzo przebojową,wrażliwą i miłą, sympatyczną dziewczyną. Moje hobby to gra na skrzypcach, lubię też udzielać się sportowo ;)  To tyle o mnie ♥ trzymajcie się.

6 komentarzy:

  1. Na początek muszę napisać, że bardzo podoba mi się ten pomysł. Fajne, że ktoś chce pomagać mniej doświadczonym grafikom. :)
    Bardzo mi miło, że na tylu pracach są moje tekstury, cieszę się, że są przydatne. :D
    Co do samych prac: pierwszy nagłówek jest ładny, ale stocki, które dodałaś wydają mi się być jakoś mało spójne w stosunku do całej pracy, napis wyszedł fajnie, ja tylko zmieniłabym jego miejsce, może bardziej do środka. :)
    W drugiej dałabym więcej tekstur, rozmieszczenie postaci jest takie sobie no i stocki nie za bardzo się ze sobą łączą, ale podoba mi się pomysł połączenia czerwieni z kolorem czarnym. W napisach nie podoba mi się rodzaj białej czcionki, spróbuj czymś bardziej ozdobnym, jak np. Georgia. :)
    Trzeci mi się bardzo podoba, lubię taką kolorystykę, tylko napis dałabym znacznie większy, a może wyżej jeszcze jeden. :)
    Ostatni jest również bardzo ładny, podobają mi się kolory, ten fioletowy odcień kwiatów dobrze tutaj pasuje. Modelka ma zupełnie inny kolor i ja bym dodała kilka stocków w podobnych kolorach, żeby wszystko fajnie się zrównoważyło. Napis jest udany, ale zmieniłabym jego miejsce, może na ramieniu dziewczyny, wydaje mi się, że byłoby lepiej kompozycyjnie. :)
    Mam nadzieję, że Was nie uraziłam, chciał tylko wyrazić swoje zdanie, może akurat któraś z moich rad okaże się pomocna. :D
    Życzę Wam dziewczyny powodzenia bo to naprawdę bardzo dobry początek. :D
    Aha, jak mogłam zapomnieć, trzy metry nad niebem, uwielbiam film, a sygnatura jest śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na stworzenie takiego bloga i pomaganie innym, początkującym grafikom. Naprawdę fajna sprawa ;)
    Życzę młodej załodze weny, wytrwałości i żeby grafika dobrze odnalazła się w waszych serduszkach ;) ♥
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł! Fajnie że chcesz pomóc początkującym grafikom :)
    Jeszcze przed nimi sporo pracy, ale przy takiej nauczycielce to efekty będą na pewno piękne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szabloniarnia została przyjęta do spisu!

    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł bardzo dobry! Fajnie, że ktoś na niego wpadł, bo dużo osób nie wie jak powinno się robić parę rzeczy, a mają naprawdę duży potencjał. Nie powiem, żebym się nie zaliczała do tych osób, haha! Bardzo podobają mi się nagłówki Jocelyn i Gabi.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny!


    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE