6 lip 2014

2. Summertime Sadness


Witam :) z tej strony Jocelyn i moje pierwsze prace :) nie wiem czy jestem z nich dumna aczkolwiek nie są aż takie złe :) wakacje zaczęły się u mnie dość spokojne pomijając fakt, że jestem przeziębiona. Odkąd Jane pokazała mi photoshopa codziennie w nim coś robię :) ale ostatnio chyba coś mi nie wychodzi :P każdy może czasem stracić inwencje twórczą.

Oto moje nagłówki :)

Nie jest idealny i nie wiem czy przypadnie wam do gustu :c  więcej nie ma co o nim pisać :c 



ten moim zdaniem jest o niebo lepszy :) może dlatego, że jestem #potterhead ?


na początku ten nagłówek podobał mi się najmniej, a teraz chyba podoba mi się najbardziej :)
robiłam go pod pilnym okiem Jane i to jej koloryzacja się tutaj znajduje :) 

Bardzo bym chciała znać waszą opinię na temat, który z nagłówków podoba wam się najbardziej :)
Jeszcze jedna prośba. Zanim cokolwiek pobierzecie zostawcie komentarz, w którym napiszecie co konkretnie pobieracie :) z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam


Przeziębiona Jocelyn

TERAZ OCENA OD JANE
NAGŁÓWEK NR 1
  • PLUSY - Nagłówek nr 1 jest bardzo łady, ma ciekawą kolorystykę i dobrze dobrane stocki. Podoba mi się w nim napis, znajduje się w dobrym miejscu i zapewne był tworzony na podstawie moich instrukcji.
  • MINUSY - na nagłówku nr 1 jest zniekształcona modelka, jej ciało jest trochę nieproporcjonalnie rozciągnięte dlatego mogłabyś jeszcze nad tym popracować. Modelka jest czarna, kiedy reszta nagłówka posiada kolory, trochę dziwnie to wygląda. Poza tymi uwagami jest bardzo dobrze zwłaszcza,że to dopiero twoje początki :) 

NAGŁÓWEK NR 2
  • PLUSY - Napis bardzo mi się podoba, jest to najlepsza część tego nagłówka :) Co do pozycji, zachowałaś to o co ciebie prosiłam (aby modelka znajdowała się w środku nagłówka itd) Ładna kolorystyka. Ładny dobór stocków, ale dodałabym jeszcze kilka.
  • MINUSY - Textura nagłówka jest bardzo pusta, niepotrzebnie użyłaś rozmycia gaussowskiego i to tyle, chociaż przeszkadza mi także ten ptak po lewej, zdecydowanie ładniej wyglądałby na czarnym polu.
NAGŁÓWEK NR 3
  • PLUSY - Według mnie najładniejszy nagłówek tego postu  :) Bardzo ładny napis, kolorystyka podoba mi się (moja koloryzacja xD) Ładny dobór stocków i textur.
  • MINUSY - Mała ilość stocków i to wszystko :D
JAK NAPRAWIĆ TE BŁĘDY ?
Wystarczy poszukać większej ilości stocków, textur i czcionek. Ten sposób na pewno pomoże.
STOCKI

TEXTURY
(linki do blogów z texturami)

CZCIONKI


I TO BY BYŁO NA TYLE :) ŻEGNAMY !!!

1 komentarz:

  1. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE