27 lip 2014

6. Stay with me ...

                                               
                                                     Witajcie witajcie ;))) Z tej strony Hope ^^
 Jest mi niezmiernie miło, że mogę wam dziś pokazać moje prace ;))) Mam nadzieję,że jak na razie dobrze się bawicie i w pełni korzystacie z wakacji ^^ Cóż, przejdźmy od razu do rzeczy ;)
  Nr 1 :)
     Osobiście bardzo ją lubię, ponieważ podoba mi się jej kolorystyka :) Mam nadzieję ,że wam również się      spodoba :)
    
                                           
Nr 2 ^^
                   Uwielbiam urodę Lily Collins dlatego bardzo chciałam zrobić z nią nagłówek :) 

                                                                               Nr 3 :)
                  Ten nagłówek jest jednym z pierwszych, uważam że ma coś w sobie i mi się podoba :)

 Cóż, to chyba na tyle kochani :) W komentarzach piszcie, który nagłówek przypadł wam najbardziej do gustu :) Jestem również otwarta na wszelkiego typu sugestie i porady :) Krytyka jest bardzo pomocna :)
Życzę wam udanych wakacji, byście wykorzystali kolejny miesiąc w 100% :D Pozdrawiam serdecznie <3 

PS Wszystkie strony z jakich korzystałam podczas robienia nagłówków znajdziecie w zakładce "Credits" :)

UWAGI OD JANE
Masz bardzo ładne prace i fajny styl. Z posta najbardziej podoba mi się nagłówek nr 3. WSZYSTKO JEST ŚLICZNE <3 na drugim miejscu jest nagłówek nr 2. Zacznę od zalet, czyli ładna kolorystyka oraz fajnie dobrane stocki (tylko te schody same w sobie są kiepskiej jakości, ale to mój błąd bo wysłałam wam paczkę z tym stockiem :/ Minusem jest przede wszystkim napis BEEE nie rób tego więcej ok ? jedno słowo max 2 czcionką ozdobną ,a reszta inną ,ale nieozdobną xD Nagłówek nr 1 wypadł najgorzej ;/ Nie przepadam za taką kompozycją, no i tekstura troszkę nie pasuje (jest w niej za dużo elementów) Ładny napis,kolorystykę i te świeczki też bardzo mi się podobają w nim :3 

Jak to zmienić na lepsze ?
Przede wszystkim musisz zdobyć więcej doświadczenia i tyle :) W końcu wszystko przyjdzie samo :D

3 komentarze:

  1. Witaj :)
    W pierwszym bardzo podoba mi się ta kolorystyka. Uwielbiam taką. Stocki i napis też spoko.
    W drugim Lily! Ona jest śliczna więc praca z nią musi być taka sama. Chociaż tutaj nie za bardzo mi się napis podoba.
    Em i ostatni chyba najlepszy:) stocki i ta dziewczyna świetnie do siebie pasują. Napis też ok. Tak więc ten jest moim faworytem .

    Pozdrawiam
    Marzycielka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie prace, jedyneczka mój faworyt ^^.
    Ps. Fajny nick <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto jest na nagłówku na Twoim blogu? :) Pamiętam, że kiedyś odwiedzałam bloga tej dziewczyny lecz zapomniałam ;(

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE