23 lip 2014

5.TWORZENIE SYGNATUR OD PODSTAW

-Sygnatury - Małe obrazki dodawane na początku posta (wym. st. to 500x200) robi się je podobnie do nagłówków, ale są one bardziej (zawalone) ? znajduje się na nich więcej stocków :) (przykładowa sygnatura) z mojego bloga, co ciekawe (nawet jak widać na mojej TEJ POWYŻEJ sygnaturze) często używa się na nich gify, ale później się tego nauczycie, bo jest to trochę skomplikowane, sama niedawno się tego nauczyłam :)
Zacytowane z poprzedniego mojego posta.

 A teraz jak zrobić taką sygnaturę ? TAK SAMO JAK NAGŁÓWEK ! Mamy po prostu mniejsze pole manewru. No i na sygnaturach używa się więcej stocków (obrazków) Oraz często tekstur "świetlnych" (krycie-ekran)

JAK ZROBIĆ SYGNATURĘ OD PODSTAW ?
Przykładowa, ale nie róbcie identycznej specjalnie nie daję stocków i koloryzacji :)

1.Najpierw wybieramy teksturę. W moim przypadku LINK po zmniejszeniu i ustawieniu rozmiaru (500x200)  jest taka :) (wiem ucięłam kawałek, ale to jest zamierzone)

2.Teraz pora na STOCKI, wybrałam tygrysa (ponieważ pasuje tematycznie), tory, kompasy i lilie, nawiązujące do podróży w kraje azjatyckie. Pamiętajcie, że stocki nie dodaje się tylko po to, żeby wyglądały ładnie, ale mają one też pasować "klimatowo", tematycznie i estetycznie do nawiązującego tematu sygnatury (i jakiejkolwiek innej pracy) Np dziwnie wyglądałaby sygnatura mroczna, czarna itd z BIAŁYM KRÓLICZKIEM na środku, co nie ? xD

3.Pora wybrać modelkę (w moim przypadku 2 z tej samej sesji) Wymazuję niepotrzebne elementy z modelek i zostawiam tylko to co pasuje (czyli człowiek :D)

4.Takie tam dodatki xd oraz tekstury świetlne (jak mam już taką na sygnaturze - na samym wierzchu !  to klikam "Zwykły" po prawej nad warstwami i wybieram z listy krycie "Ekran" Przykładowe tekstury, które można użyć jako "świetlne"

5.Koloryzacja czyli wg. uznania.

6.Podpis no i CYTATY. Ja użyłam czcionki Arial, wielkość 8pkt, a litery z "CAPS LOCK'A" uzyskałam poprzez skopiowanie tekstu do TEJ STRONY i wybranie tam wielkich liter oraz ponownego skopiowania z tamtej strony tekstu i wklejenia w PS'sie. TO KONIEC SYGNATURY :D POCHWAL SIĘ EFEKTAMI ! 

(dziewczyny z SGS, oprócz Hayley ona nie musi, chyba,że chce :D ) 
KONIECZNIE Z TEGO SKORZYSTAJCIE !!!

credity !!!
Tekstury z paczki, którą wam wysłałam NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA !!! Zostały one pobrane z:
Mam ogromny szacunek do graficzek, które je zrobiły. Tekstury są przepiękne. Trudno oderwać od nich oczy :D

ŻEGNAM ! :D

5 komentarzy:

  1. świetna instrukcja ;) Lepiej nie dałoby sie przedstawić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D ,ale nadal mam wrażenie ,że jest sporo niedociągnięć w szczegółach :/ Chcę żeby każdy to zrozumiał.

      Usuń
  2. O,ja Cie instrukcja! :) Dawno nie robiłam sygnatur,biorę się do roboty.Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE