14 lip 2014

4.Give me a star to reach for. Tell me what it takes.


Siemka, tutaj Glimmer!
Na tym blogu zajmuję się czymś innym, niż pozostałe dziewczyny. Mianowicie, robię nagłówki w stylu radom. Są to moje pierwsze prace, więc liczę na.. wyrozumiałość? Nie wiem. W każdym bądź razie, moim zdaniem nie są takie złe, w sumie to nawet mi się podobają. 


Oto moje prace:



Jest to pierwszy zrobiony przeze mnie nagłówek i jednocześnie podoba mi się chyba najbardziej z wszystkich zamieszczonych w tej notce. Mam nadzieję, że Wam również spodoba się tak samo jak mi. :)


Również czarno-biały, tak samo jak poprzedni. Uwielbiam tą kolorystykę.


Ten dla odmiany jest w kolorze. Osobiście nie podoba mi się tak bardzo jak poprzednie. 



Czwarty, dodatkowy nagłówek, wyglądający zupełnie inaczej niż powyższe.


Chcę poznać Waszą opinię na temat tych prac. Jeśli którykolwiek z tych nagłówków Wam się spodoba, proszę, napiszcie to w komentarzu, będzie mi bardzo miło. Dziękuję za poświęcenie Waszego cennego czasu na przeczytanie tej notki i życzę udanych wakacji. :*

UWAGI JANE
Twoje prace są bardzo ładne, nigdy nie robiłam nagłówków w tym stylu, więc też nie mam za dużo do powiedzenia o technice. Wizualnie najbardziej podobają mi się nagłówki 1 i 4. Opanowałaś całkowicie instrukcje jakie ci dałam. Wadami tych prac są jedynie wymiary, a to z tego powodu, że mało osób posiada takie ogromne pulpity komputerów, żeby za jednym razem widzieć całą pracę (ja np muszę je zwiększać ,a potem przewijać) dlatego prosiłabym cb,żebyś robiła więcej nagłówków w wymiarach takich jak ten z Demi Lovato. A co do ostatniego nagłówka tylko cytat "when your hands..." ten po prawej, tam pasowałyby mniejsze litery może tak z 10 pkt i tekst (wyjustowany) ? od lewej do prawej ... ogarniasz ? :) Oraz to ,żeby nagłówki były bardziej kolorowe :) That's all ! 

1 komentarz:

  1. Tak mnie tez się zdecydowanie podobają najbardziej 1 i 4.
    1 jest po prostu niesamowita. Urzekła mnie totalnie. (da się z tego zrobić szablon?)
    Natomiast 4 pewnie dlatego, że uwielbiam Demi ;3

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE